Kizlar bu benim 2. Doğumum 1.cisindeki deneyimi mi paylaşmak istedim…
Normal dogum , devlet hastanesi , tek kisilik özel oda, 1nisan2020 yani pandemi başlarıydı kimseyi odaya almadılar sadece eşimi 5dk güvenlik kapıda bekledi odada anne bebek bide refakatçi 24saat sonra çıkış yaptık ama yinede eksik bitmedi…
🌼BEBEK ICIN, 🌼
🌼6 tane 5li hastane cikisi 2ser kat ,corap, penye yelek
🌼3tane penye battaniye 1tane pelus battaniye
🌼kundak, yüz örtüsü ,puset,
Bebek bezi 20 tane , temizleme pamuğu
🌼Mama , biberon, silikon kasik
🌼 kullan at alt açma 2tane birini beşiğe birini alt açarken çok kullanışlı
❤5li set 9adet koymustum yetmedi çünkü tek kat koymuştum dediler ki yeni dogan çift kat giyinirmiş 1ay boyunca bu sefer 2ser kat olacak şekilde 2alt 2ust şapka eldiven önlük corap yelek bez set yapıp buz dolabi poşetine koydum
❤sabah bezini açtığımızda böyle turuncumsu bi çiş vardı bu ac kaldığı anlamına geliyormuş doktor hemen mamaya başlayın sarılık olmasin dedi. iyiki mama almışım zaten arkadaşımda tembihlemişti sakin mama vermicem diye diretme sonra sarılık oluyor hastanelerde sürünürsün demişti.
🌼ANNE🌼
🌼depend ,lohusa pedi, iç çamaşırı, emzirme atleti, emzirme sütyeni
🌼2 pijama takimi 2gecelik
🌼2 terlik 1 açık 1 kapalı
🌼Yelek, corap
🌼1yuz havlusu 1 banyo havlusu
🌼Sıcak su torbası
🌼Kettle
🌼nevresim
🌼5lt su
❤gecelik kısaydı iyiki doğumu geceligimle yaptım. Doğumdan sonra ates bastı yine gecelik giydim ama hemşireler kızdı bebeğe gaz yapar hemen uzun giyin diye pijamalarimi giydim 1pijama yetti ama yedek olmalı
❤depend 1gun kullandım hemşire dikişlerin hava alsın eve gidince ic camasirini giy dedi 9lu almıştım 7tane kullanmışım ki çok sık degistirdim
❤ banyo havlusu dogum sancılarında belime sıcak su tuttum hastane odasındaki banyoda çok rahatlattı, doğumdan sonrada beldem altımı yıkadım yani kullandım
❤sıcak su torbasını belime dogumdan sonrada boynuma görüşlerime her yerime kullandım iyikim
❤kettle sıcak su için çok gerekliydi iyikim oldu.
❤birde ben bir öncekinde korse koymuştum doğumdan hemen sonra taktım bir canım acıdı sonra çıkarttım bir daha hiç takmadım göbeğim kaldı hemen değilde 1 gün sonra falan takılsa daha iyi olur diye dusunuyorum
Fikir vermesi açısından paylaşmak istedim. Özelde, sezeryan olanlar için farklı şeyler gerekebilir onlari bilmiyorum!