@Nostalgiaplatz geçen gün bende öyle oldum bir gün boyunca karın ağrısı ishal yaşadım bağırsaklarıma kramplar giriyordu acile gittik serumla kendime geldim ama gaita vermeden bilemeyiz dedi bende tahlil veremedim akşamına bişey kalmadığından içimde o yüzden bilemediler ben üşütmeye bağlıyorum ama hapta olabilir