deletedmom27371 ezojuk kayınvalidemdeyim, aşırı derece de bulantım ve mide yanmam var eşimde yanımda fosur fosur uyuyor sinirlerim geriliyor
edasahbazsahin 37+3 kasıklarımda ağrı var böyle bacaklarım sızlıyor adet sancısı gibi. Bebeğim ters benim çok toplanıyor karnımda canımı acıtıyor uyku 0 valla😔
ezojuk edasahbazsahin ins biranonce artık alınır heralde sezeryan olcak ters oldugu icin 38 de aliyolar diye bilyorm
ezojuk hanimhanimcik oy 40 ıda gecmis normal icin bekliyorsunuz tabi bakalım bizde ne olcak hayırlısı cok az kalmıs artık
Hulyaaaa ezojuk 35+2 yok sürekli cisim War yeni yaptim geldim uykuua dalana kdar tekrar geliyor deliricm 🤦
Hira_1 Kaderyusuf aynı durumdayız ve haftamız da aynı gerçekten tuvalete kalkmaktan yan ağrılarından uyuyamıyorum sağa sola dönemiyorum inşallah çabuk geçer.🙏
Kaderyusuf Hira_1 karnınız çok çıktı mı peki benim karnım küçük kaldı biraz acaba darmı alanı ondan mı bu kadar acıyor.
Aycnnn ezojuk off aynılarını yaşıyorum ve bacaklarım ve kollarım asla musade etmiyor uyumama ağrısından oturup ağlıyorum artık malesef bende stresten sigara içiyorum
ezojuk Aycnnn evet bende o durumdayım yine düstüm sigraya ins bisey olmaz artık son demlerindeyiz bilemiyorum nekadar zarar veeriyor dogumdanda korktugum icin yumurta kapıya dayandı
Aycnnn ezojuk aynen bakalım ne diyim rabbim korusun diyorum artık ben bu kadar yapabildim açıkçası inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı
Hira_1 Kaderyusuf karnın küçük olmasının birden fazla sebebi olabilir suyu azdır iç karnın geniştir yada bebişin kilosu azdır tabi en doğrusunu doktor bilir istersen doktoruna bir dahaki randevunda sor benimde karnım küçüktü ve doktor dediki suyun çok az o yüzden dedi
Kaderyusuf Hira_1 bebeğim 2 hafta geride sadece suyu vs çok iyi dendi bence iç karnında çok etkisi var.
Elfelf475 ezojuk birkaç haftaya da beş emzirmek için uyuyamacaksınız ama her şeye değiyor o kadar güzel ki 1,5 gündür yaşadıklarımın tarifi yok Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️😍
ezojuk Elfelf475 dogru söylyüorsunuz dogumdan korkuyorum bi seklde dogurucaz ozaman güzel seyler olucak