Mavi34 Aszey2012 35+4 en son 8 kiloydu ama son 2 haftada 4 kilo almışım oldu 12 toplam. Bebegim 37 de doğacak 15 kiloyla bitirebilirim.insallah
poyraz_5652_ Aszey2012 Ben 32+3 oldum şuanlık 3 kilo aldım vere sıfır çatlak inşallah böyle devam ederiz 😊
S02_ Emineyavuz_53 valla aldım başımı gidiyorum ben ardıma bile bakmadan 😂 iyi bok yiyom valla 😂😂🤦🏻♀️
Emineyavuz_53 S02_ Birinci gebeligimde 22 kilo almıştım 10. Ay da aynı kiloma.dondum ama ben emzirdim onunncok etkisi var resmen kızım sömürdü beni
Emineyavuz_53 S02_ doğumda 10.kilo.gidiyor zaten bebekti.suyuydu esiydi derken verirsin ya hele bir yaşından sonra yerinde duramiyrolar kosturmaktan eriyorsun
alyaninannesi2 30+0 13 kilo almışım. Annem bende 25 almış sanırım ona çektim 😬 tabi aşırı bir iştah artışı var onu unutmamak lazım. Sağlık olsun veririz kilo dediğin nedir 😂
Prensannesi14 S02_ bende çok ödem oldu sende var mı bilmiyorum da hamile kalmadan önce nasılsam yeme düzenim aynı o şekil ama şuan 1 bardak su bile içsem 1 kilo olarak işliyo🤣🤣🤣🤷🏻♂️🤷🏻♂️ İnşAllah eve gelene kadar 10 kilomuz gider de gerisini hallederiz artık bi şekil😜