BilgeYildiz benimde ikinci gebeliğim ben ilkini istiyordum ama şartlardan dolayı kürtaj olmak zorunda kaldım inan ne adaçayları ne maydonozlar düşürmeyen allah düşürmüyor bu hamileliğimde de durmadan bir problem çıkıyor . Allaha dua etmekden başka bir çare yok. Aynı durumda olan çok insan var sen çoğunlukla uzan 8. Haftadan sonra bildiğim kadarıyla risk azalıyo ama herşeyi allah bilir