Ben 30.haftamdayim ,sadece 4 kilo aldim. Ama normalde hamile olmasam o 4kiloyu iki üç günde alırdım buna eminim😂 biraz yedierine dikkat et son aylarda daha çok kilo alınıyor,hamur işi ve şekerli şeylere de dikkat et gebelik şekeri falan olur Allah korusun. Biliyorum herşey çok güzel geliyo iştah müthiş aciliyo ama dikkat etmemiz lazım Bsrahb