Doktor sol yumurtaligimda kist oldugunu soyledi ve dogum kontrol hapi verdi. Bir haftadir iciyorum fakat inanilmaz yan etkileri var. Ben simdi burakip icmesem ne olur? Daha once hic kullanmamistim. Hormonlarima zarar verir miyim acaba 😔 birakinca neler oluyor. Kist gecer mi kendiliginden