Asilllllllllll Merhabalar İzmir bornovada oturuyorum bu veya yakın bölgede en yakın zamanda özel hastanede doğum yapanlar bilgi verebilirmi hangi hastane daha iyidir diye teşekkürler
mucizemizibekliyoruzz Asilllllllllll ata iyiymiş diye duydum hem bornovada. Ben karşıyaka medicalparka gidiyorum
AslArazErturul Bende Bornova da oturuyorum.Doğumumu Ata sağlık hastanesinde yapmayı düşünüyorum hem bebek yoğun bakım ünitesi de var
HamzaEcemSaran Can hastanesinin personelleri Harika kendinizi özel hissediyorsunuz evinizde gibi ve tertemiz çarşaflar bile yumuşatıcı kokuyor 😊 benim doktorum Çiğdem Karas medicalde Can hastanesinde yapıyo Doğumu ekibide kıpır kıpır aile gibi çok huzurluyum umarım doğurcağım günde böyle hissederim🤦♀️