Zekzek12 Alt tarafimda baski var ve cok sancim var cocuk hareket ettikce alta baski yaptikca alt tarafimdan bisey akacak gibi oluyor damla damla su gibi bsy geliyor dogum mu 38+5
Dilara0638 Zekzek12 olabilir baya doğum anında başa gelecek şeylerden bahsediyorsun benimde tecrübesizim ama okuduğum duyduğum hep böyle bi acile git yada doktorunla görüş görüşebiliyorsan
Tugbaysma Sakın ol ılık bi dus al dinlen gecmesse dogum sancisidir suyunun gelmesini yada sancılarını düzene girmesini bekle inan hastanede sancı çekmek çok kötü evde cek
Zekzek12 Daphnesmom cok hareketli cocugum ve yanlarim felan agriyor karnimda aci hissi var alt tarafim yaniyor
Dilekcnkn Zekzek12 Eğer sancın çok varsa git bir acile baksınlar canım sızıntı şeklinde de gelebilir hareketlerini takip et birde
Yenianneadayi2208 Zekzek12 peçete koyun iç çamaşırınıza ve öyle kontrol edin.Eğer ıslaklık varsa acile gidin muhakkak çünkü doğum başlamış olabilir 🤗 hadi güzel haberlerle İnşallah
Tugbaysma Zekzek12 bence doğumun başlıyor yani sancin eğer geçmiyorsa düzene giriyosa belirli aralıklarla gelip git gide dozu artıyorsa hayırlı olsun canım hareket et ve kafanı dağıt kanama hareketlerde aylık olursa bence doktora görün ama hicbisey olmazsa sancısı evde cek bence
Dilekcnkn Zekzek12 Valla ben 40 haftalığım aynı canım baskı oluyor ama sen dinlenince geçmiyor diyorsan git belki açılman vardır belki akan suyundur şimdi biz ne dersek boş olur .