Zeynepp922 Hamilelikte sinuzit yaşayan oldubmu nasılsın ağrısından duramıyorum doktorada gitmedim ilaç kullanamam diye öneriniz var mı cok sk yaşadığım bir şey değil ama hamilelikte neden oldu bu felaket bir şey 😔
Dilekcnkn Zeynepp922 Parol varsa parol al , yoksa karanlık bir odaya geç uzan ve aklına getirmemeye çalış canım . Banyo falan yaptığında saçınıda kurut
MiniMiniKus Zeynepp922 Ben daha yeni atlattım Ilık suya tuz at 2*3 kere burnuna çek ama böyle baya derin çekmeye çalış Biraz da olsa rahatlatıyor Allah şifa versin 🎀
sunashn50 Zeynepp922 sinüzit bende bekarlıktan beri var hamile olduğumuz için şuan sadece parolla yetinebiliriz, doktora gittiğimde de sadece parol vermişti
1elifff Zeynepp922 ben bir hafta çektim geçen hafta mecbur gittim doktora aksef diye antibiyotik verdi onla geçti o bile üç günden sonra etki etti doktoruma sordum bitene kadar kullanabilirsin ağrın geçtiyse de yoksa tekrarlar dedi hiç zararı yokmuş o ilacın
Zeynepp922 MiniMiniKus parol bile içmek istemiyorum dayanıyorum ama ilwrler mi acaba yoksa agecer mi kendiliginden buna karar veremedim
MiniMiniKus Zeynepp922 Ağrı kesici çok etkili mi bilmiyorum ben denememiştim Sadece bu tuzlu su olayını yapıyorum ben bana iyi geliyor diye ama bi sakıncası yok bence dene
Zeynepp922 MiniMiniKus kac gün sürdü ağrının geçmesi sizde antibiyotik falan kullanmak zorunda kalmaktan da korkuyorum hastaneler rezalet gitmekte istemiyorum
MiniMiniKus Zeynepp922 Benim belli olmuyor bazen 1 hafta sürdüğü oluyor Gene 3*4 gün sürdü ama Bilmiyorum başka ne iyi geliyor ki zaten ilaç da suan zorda kalmadıkça kullanmadığımız için
Arzu-3444 Auralı migrenim var bu aralar çok ataklarım oluyor ilaç içemediğim için nane yağı önerdiler annemler şakaklara sürüyorum başıma masaj yapıyorum kokluyorum birazda iyi geliyor uyuşturuyor aktarlarda satılıyor organik nane yağı tavsiye ederim
1elifff Zeynepp922 ben ne çektim 37 haftalık hamileyim ve üç / beş yaşında iki çocuk da var çok fena bir ağrı geçmiş olsun