Suicmeyiunutma Kızlar nasılsınız ben saat 00’dan sonra 37+2 oldum. Geçtiğimiz günlerde çatı muayenesi oldum sıfır açıklık. Sizlerde durumlar nasıl? Genel durumunuz nasıl 😊 ?
Deniz59 Suicmeyiunutma 38+1 olduk bizde beklemedeyiz bi an önce doğsun istiyorum Çatı muayenesinde doktor doğum pozisyonunda ama kafası yukarda dedi doğum beklemiyormuş☹️
Kereminannesiiiiiii Suicmeyiunutma 37+4 sıfır bir belirti bir ara belim ağrıyordu geçti oda. Sık sık idrara çıkma ve akıntım oluyor onun dışında gayet iyi gidiyor. 25 ekimde doğum var inşallah 🤗
Suicmeyiunutma Deniz59 Benimde çatı kemiğim hafif basıkmış ama normal doğum yapamazsın diyemem dedi. Bende normal istiyorum ama tabi tedirginlikte yok değil 😬 hakkımızda hayırlısı olsun.
Umay21 Aynıyız canım bende 00.00 sonra 37+2 olduk benim 1 cm açıklık var 33 haftada doğumun başladığı için sancılarımı serumla durdurdular bakalım şimdi ne zaman gelecek merakla bekliyorum ☺️
Suicmeyiunutma Umay21 ya demek 29 Ocak senindr son adet tarihi 😊 Ya açıklık olması aslında bir bakıma iyi biliyor musun. Umarım en doğru zamanda gelir bebişin bakalım hangimiz önce doğuracak 😄benim ki kalıp gibi nasıl açılacak bilmiyorum 😬
Umay21 Suicmeyiunutma evet canım 29 Ocak 33 haftalıkken doğacak diye aklım gidiyordu şimdide doğsun diye bekliyorum ama nasıl olacak rabbim hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin☺️ Açıklık olmadığı için üzülme genelde doğum anı başlar açıklık ☺️