Arkadaşlar 40+2 deyim. Grip oldum bi yandan bi yandan bebeğin gelmesi için sabırsızlanıyorum. Çok hafif kasıklarım sızlıyo. Az önce yoğun kıvamlı sarı akıntım geldi. Biraz fazla miktardaydı. Enfeksiyon da olabilir diyorum ama bilmiyorum ilk gebeliğim sizce nişan olabilir mi ?