Askk eğer sürekli kullanacaksanız doktorunuza söyleyin,rapor çıkartın.rapor olunca aile hekimleri de yazıyor iğneyi.
Bana da çıktı olarak vermedi zaten,sisteme giriyorlar,aile hekimleri ve eczaneler görüyor sistemden.
Büyük ihtimal raporunuz vardır,çünkü rapor olmadan 1 kutudan fazlasını vermiyorlar.