Ozge343 birincisi kulaktan dolma bildiklerim ile yazmadım ,gayet denemiş ve deli gibi pişman olmuş ve müthiş şekilde alerji az kalır, yanık oluşmuş birisi olarak yazdım..İkincisi Orda şaşı emoji var işin esprisini anlamamış olmanız benim sorunum değil gerci..Abartmıyorum bizzat yaşanılanı söyledim..bunca insan kullanmayın demiş.. sizin dediğiniz ne kadar etkili olacak ? Tabiki kullanmaması gereken birşey tekrar söylüyorum çok tehlikeli ! Hayırlı akşamlar 😉