Fadikb ben belim çok ağrıyor. Ya. Sanki adet olcakmis gibi kasik bel ağrılarim. Oluyor. Arada bir rahimde sıkışma gibi bir his oluyo . Evi çekerken eğilerek durdugum poziyon sol kaçının içinde birşeyi agritiyo.birsey sıkışmış gibi kalcamin içinde sinir sıkışması olabilir belki bilmiyorum