İlk dozu 28. Hafta ikinci dozu 33. Haftada oldum. Şimdi 34 haftalık olduk. İlk doz da halsizlik ve kol ağrısı oldu. İkinciden daha çok korktum ama sadece kol ağrım oldu. Bebek hareketleri de normal. Allah niyetimize göre versin Şifa olsun bebişlere de bizlere de inşallah.