Zhraagk Hanımlar yeni hastanede doğum yapan varmı? Memnun kaldınız mı ? Personelleri olsun doktorlar olsun? Birde tekli odalar varmış bilgisi olan paylaşabilirmi? Teşekkürler 🌺🌸🌼🌻💐🌷🌹
Emirinannesi_ Ben tek oda için başhekimliğe çıktım. Öyle bişey yok dedi. Bide 2 tane doktor kalmış zaten hepsi istifa etmiş şu an doktor yok muayene olmak için. Ben özele döndüm doktor bulamayınca.