Gzmlerce Merhabalar 11+3 olduk bu haftalarda kramp yasayanlar var mi aranizda nasil hissediyorsunuz kendinizi 🐣
Mikmikbuk Gzmlerce 12+3teyim arada yorulunca kramp oluyor sola doğru yatıyorum dizlerimi hafif çekip, geçiyor 🙃
Seymaben Gzmlerce 14. Haftadayım kramplar devam ediyor ara sıra ve aşırı bel ağrım var ama🤦🏻♀️İnşallah sizde olmaz🤗
YeniAnne000 Gzmlerce 11+5 olduk biz de mide bulantım çoook fazla rahmime kasigima ara ara ağrı giriyor çok şükür kanamam vs olmadı suanlik iyiyiz yakında da ikili tarama testi olucaz 🥰
Gzmlerce Mikmikbuk ya benim daha hic oyle birsey olmadi normaldir heralde 😂 fazla takintili oldum bu aralar 🤭
Mikmikbuk Gzmlerce Ee çok güzel her belirti olcak diye bişi yok😌 bende de mide bulantısı falan olmadı meselaaa
Gzmlerce Mikmikbuk benim hiiiiic belirtim yok basindan beri dontora gitmesem hamile oldugumun farkinda degilim 😂🧿 o yuzden hep acabadayim