Bebegimveben0666 Sleppy 1 numara aldık doğum Allah nasip ederse Mart gibi olucak şimdiden bı paket allalım dedik ama bana çok küçük gibi geldi prematüre bezi gibi sanki 2 numaramı almalıydım sizce yoksa normal mi kullanlar varsa yardimci olurmusunuz ??
Kksll Bebegimveben0666 Normal canım benim ikinci olacak Allah nasip ederse ilkinde de sleepy kullandım ben unutmuşum bezi görünce şok olduM bu kadar küçük müydü diye 😂 sadece 1 paket 40 li aldım .ama
BusraUras Bebegimveben0666 benim bebişim 3600gr doğdu bende sleepy natural 1numara almıştım hemde 5 paket 🤣 18gğn boyunca kullandım bebeğim 4kiloyu geçince küçük gelmeye başladı.
Fasulyeninannesi1 Kiz bu bebekler cok minnak oluyorlarmis ya ben de 0 3 aylik zibini gorunce inanamadim yavru kedi kadar bi sey 😀
Sevvlkprsrml Bize çok küçük geliyor kızıma bende sleppy aldığımda çok küçük bu olmaz demiştim şimdi 34 günlük Melegim 4.500 kilo 1 numara sleppy kullanıyoruz halen 🤣😂
Bebegimveben0666 Sevvlkprsrml ay çok saol valla canım bide büyük paket aldık biz ilk doğum olunca bilemiyor gerçekten çok küçük geliyor insanın gözüne 😀😂
Haticeozensen 1 aylık oldu bebeğim hala 1 numara kullanıyoruz ve tam oluyo ama benim bebeğim 2800 doğmuştu 3400 oldu şimdi hala denk geliyo