Dtfatma Hastahane pahalı o konuda birşey diyemiyorum ama şu an herşey pahalı olduğu için artık normal karşılanması lazım bizim için öncelik yoğun bakım ünitesi olması, doktorun gelmesiydi şartları zorladık çok şükür bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım İnşallah doğumda da yaşamam. Sen de haklısın kendine göre ama korkma akışına bırak doğal bir doğum olsun inşallah.