Gulsah1616 merhaba, yakin tarihte degil ama bende ilk dogumumu yunus beyde yaptim, simdi 2. Gebeligim ve yine kendisine gidiyorum. İki yil once dogum ucreti 3.000di, kurum indirimj ile 2.500 odedik. Simdi 3900 dediler ve kurum indirimi var. Dogumdan sonra 10 gun hem annenin hek bebegin kontrolleri ucretsiz. 5. Gun bebegi getirmemizi istediler hem topuk kani hem kilo ve sarilik kontrolu icin. 1 hafta sonra ben kontrole gittim. Dogumda hastane kendi tulumunu giydirip battaniyesine sarmisti, sonra siz isterseniz kendi hastane cikisinizi giydirebilirsiniz zaten. Lohusa serbeti ikram ettiler. Ve bebehin ayak izinin boy kilo ve tarihinin yazili oldugu bir sertifika verdiler. Birde bebisin ilk iki yil takibinin yapilacagi bir ajanda. Onun disinda bir ayricalik yoktu.