Kızlar merhaba öncelikle asla istan etmiyorum şu durumu yaşamak isteyip yerimizde olmak isteyen insanları düşündükçe şükrediyorum ama insanız sonuçta biryerde oturup ağlıyoruz mide bulantısı ve iştahsızlık 9.haftaya girmek üzereyim sizin ne zaman bitti bulantı prilam kullanıyorum ama gene iştahsızlık devam 😓