Ulkukapusizoglu Kızlar 37.haftadayım bugün çatı muayenesi oldum fakat çok adet benzeri sancım var. Doğumu tetikler mi bu sancı sizce normal mi. Yalancı sancıdan daha şiddetli ilk kez hissettiğim bir ağrı.
Nig Çatı muayenesinin normal doğumu hızlandırdığını duymuştum. Ağrınız düzenliyse mutlaka doktora haber verin derim…
sumeyra_1 Bende 2 hafta öncesinde çatı muayenesi olduğumda 2-3 gün özel bölgemde çok ağrı ve baskı hissettim. Doktorum kanama vs olursa bilgilendir demişti. Yaşadığınız durum normaldir diye düşünüyorum ama elbette doktorunuza sormak içinizi rahatlatacaktır:)