Arkadaşlar sizde de oluyor mu ya akşam yemeğinde ekmek bile yedim hatta sonrasında çerez meyve vs yedim. Sonrasında çok şiştim çok yedim diye yatamadım oturamadım. Ama şimdi çok acıktım🤦🏻♀️🤦🏻♀️ nasıl çözeceğiz bu sorunu bilmiyorum. Yesem yatamayacağım, yemesem açım🤭 sizce yemeli miyim? Ne yemeliyim bu saatte?