Nymphadoraa Cidella ben aldım. Aldığımızda içinde poşet var mıydı onu hatırlamıyorum 😐 ekstra poşet almıştım ama. Antalya nın sıcağında gram koku yapmadı bezler çok memnun kaldım
fenci_anne Cidella bende aldım canım daha kullanmadım ama haftaya olacak doğum inşallah 🙏 hatta benim ilk aldığım eşya bu olabillir 😂 ilk aylarda aldım , içinde poşeti yoktu e bebekten aldım
Mybaby88 Cidella bende almayı düşünüyordum emin olamamıştım yorumları okuyunca almaya karar verdim şimdi çokta indirime girmiyor ama ya :(
harikaanne Cidella valla ben almadım ama keşke alsaydım kızım 2 yaşında bezi fena kokuyor şimdi 2. Geliyo mecbur alcam🤣ama poşetleri pahalı benzerleri çıkmış uygun fiyatlı onlara bakcam ben
Cidella Nymphadoraa Ben de sürekli çöpü, bezi dışarı çıkar uğraşmak istemiyorum. O yüzden tavsiye almak istedim açıkçası annelerimizden. Birkaç deneyim daha gelirse güzel olacak benim için de
Cansu88 Cidella kullanan cok arladasim var hepsi cok memnun bende alicam doğuma yakın. Tek dezavantajı orijinal poşetleri cok pahaliymis ama artık uyumlu ucuz poşetlerini cikmis yorumlara bakip ucuz olanlarından alınabilir
Cidella fenci_anne En temiz yatırım olmuş 😅 içinde poşeti olanlar biraz daha pahalı satılıyor. Yorumlara bakarak dikkatli almak lazım netten alınıyorsa
Cidella Mybaby88 Ben de takipteyim. Akakçe uygulamasında kaydettim takipteyim indirim olunca size de yazarım ☺️