Lili yanı bende kendımı cok berbat korkunc kotu hıssedıyorum 22 haftaya gelmıssınuz hanı kendınızı guzel hıssrtmek ıcın cocugunuzu bırsey olsada olmasada doktorlar onermıyor yanı bunun ıcın onu riske atmaya degermı bence degmez bosver sal gıtsın sureklı evdesın zaten bence yanı cocugunun saglıgını dusun bosver dogumdan sonra tas gibi gezer suslenursın annesı❤️