Ben Hakkari’deyi seçim şansım yok ama maddi durumu çok kötü arkadaşlarım bile özelde doğum yapıyor. Ben çoğu kontrolümü bütün testlerimi devlette yaptırdım. Çok sıra bekleyip araya birilerini sokmak zorunda olmamız dışında bir sıkıntı yaşamadım inşallah yaşamam da