Ebusss1 valla doğum yapmis biri olarak söylim suni sanciyla doğum yaptim kendi sancim yoktu eğer doğum sancisida onun gibiyse adet olmak gibi agri felan yalan sanki icini kesiyolar icerde ve eziyolar yani etin eriyo gibi icerde valla rabbim herkesin yardimcisi olsun hic bir aci doğum kadar zor değilmis boşuna cennet analarin ayaklari altinda demiyolar tarifsiz bir aci önce karnin okuyo sonra sirtina vuruyo daha sonra kalca bel kismin tamamen agriyi kapliyo sonra diz kapaklarina kadar geliyo 12 saat suni sanci cektim benim cok uzun sürdüğü icin belki bu kadar zordu herkesin farkli olabilir rabbim bi avazda kurtarsin insallah🙏