Elifkskl Edali09 ben tam 1 ay önce yaptım çok rahat geçti benm 4 gece kaldım ama benm tansiyonum düşmüyordu o yüzden o kdr yattım normalde 2 gece yatırıyorlarmış
Edali09 Persembeye az kaldı, sağlıkla kucağınıza alin. Doktorla konuşabildiniz mi , kaç gece yatiriyorlarmis.
Isimsiz66 Edali09 yarin gidicem anestesiyle gorusucem ozmn sorucam bir yada iki gun yatiriyolarmis duruma gore dualarda unutmayalim ins ben gibi olan herkesi rabbim sag saglim kurtarsin
Emine1906 Isimsiz66 iyi geceler banada haftaya gel ameliyat için kan ver dediler sizce kaç gün sonra Doğum olur
Edali09 Zehraa06 doğumdan 1 gün önce yatış mi verildi, yoksa doğum sabahı gidip doğum olduktan sonra mi 2 gece yatırdılar.
Zehraa06 Edali09 dogum sabahi gidiyorsun dogumdan sonra iki gece kaliniyo hemsireler gayet ilgiliydi emzirmeyide dogumdan sonra bi saat kadar falan baska bir oda da beklettiler bebis yanibasinda duruyo hemsire gelip iki memeden de ilk emzirmeyi yaptiriyo bebisi tutarak
Isimsiz66 Edali09 yok soylemediler durumuns bagli diyorlar yarin gidiyoruz doguma allahim nasip ederse
Isimsiz66 Beni basta yarim uyttular sonra tamamrn suan ikinci gunundeyim yarin cikicsm allah izin verirse
Edali09 Zehraa06 çok iyiymiş, emzirmek konusunda tecrübeli değilim ogretmeleri cok güzel. Bilgilendirginiz için teşekkür ederim🥰