Gurbetgelini Ebruxx daha bir hafta varmış canım az daha sabır şimdiki Bebişler nazlı hep geç geliyorlar Benim ilk kızım 42 haftalık ikinci de 41+5 günlük doğdu şimdi yanımda çok şükür 7 günlük oldu bile
Hlyafsr22 Ebruxx ay ayni şey bende de var canım ya 39 hafta olduk Ağrı var diye gidiyoruz doktora normal diyo doğum sancıları değil diyo zorlanıyorum artık 😔
Ebruxx Hlyafsr22 bende sancı olunca doğum sanıp gidiyom ama ortada bişi yok banada normal hazırlık sancıları diyiyolar başka bişe yok 😂
Hlyafsr22 Ebruxx öyle canım ya bide fırça yedim doktordan 🙈🙈🙈 bunlar normal dedi böyle böyle olunca gel dedi bende biliyorum ama canım acıyo napim 😂😂😂