harikaanne Kızlar sezeryan veya normal doğumdan sonra hangi marka ve model korseler kullanılıyor? En etkili hangisi olur bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
H_myra1 harikaanne ben şu kenarları telli 3 kademeli kopçalı korse almıştım 2 sene önce oglumda tekrar onu kullanacagım insanı sinir sahibi ediyor 😂ama 3.kopçaya kadar inmiştim baya göbegim inmişti zorlansamda kullanıcam instagram dan almıştım elitkorse ydi adı
bahar3589 harikaanne a101 de satılandan aldım şuan 38. Haftamdayım biraz sıkıyor ölçtüm ama yamuna korse de aldım karnım toparlansın diğeriyle spmra yamunayı giyeceğim
Sude-96 Ben de burada bekleyeyim 🤷♀️ Ama owli diye bir marka duymuştum ebebekte satılıyor muş galiba 37. haftada karnımızı ölçüp ona göre bedende alıyormuşuz
Sude-96 harikaanne vallahi hiçbir fikrim yok hiç etrafımda kullanıp Öneren de olmadı ama herkes onu alıyor Instagram‘da falan görüyorum
harikaanne bahar3589 yamuna korsede doğumdan sonra kullanabileceğimiz korse var mı ki ben yok diye biliyordum
bahar3589 harikaanne neden olmasın bende yorumları okuyup aldım internet istesinde kullannan çok vardı müşteri hizmetleriyle de konuştum ben kullanıp deneyeceğim sizin kararınız bişey diyemeyeceğim