11busra11 benim sizin haftalara kadar yerleşme kanaması dediğimiz olay yaşandı bende birçok defa acile gittim. Rahat olun bu haftalarda gayet normal. Kanama olursa tedirgin olun. Bende kahverengi akıntı ve lekelenme şeklindeydi. Ancak tabi ki yine de içinizin rahat etmesi adına acilden giriş yapabilirsiniz :) moralinizi bozmayın hiç. Strese girerseniz olumsuz şeyler daha çabuk olur. İyi düşünelim iyi olsun :)