_meltem2 3+6 haftalık gebeyim bugün biraz kahverengi akıntı gördüm bir sorun olur mu neden görmüş olabilirim?
perilice123 _meltem2 bağlantı kanaması olabilir benim de öyle olmhştu o zamanlarda 4+0da bu sayede hamileliğimi öğrenmiştim.
_gmzenur_ _meltem2 Benimde olmuştu akıntımla birlikte bence kanamanın her hali sıkıntılı bi doktora görünün en azından progestan falan başlar kanamanız için.
sheyda1991 Bende de oluyor o dönemde. Kanama olmadığı sürece korkmamam söylenmişti. Ancak her insan bir değildir. Bu sebepten siz yine de doktora gidin ve paylaşın durumunuzu.
_meltem2 sheyda1991 sheyda1991 kanamam yok sadece bir kaç damla kahverengi akıntı gördüm teşekkür ederim önerileriniz için🙏
_meltem2 perilice123 teşekkür ederim içimi biraz olsun rahatlattığınız için nekadar kaç gün geldi sizde bir günlük müydü?
perilice123 _meltem2 yok benim baya 4-5 gun falan surdu hatta o ara duphaston kullandim. Ama suan 38+6 oldum gece yarisi itibariyle. uzun da surebilirmis kisa da kişiden kişiye göre oyle demisti doktorum.
Sesame21 Yerleşme kanaması olabilir. Ki çok normal bir durum. Ama yine de dr a görünün. Yerleşme kanamasında bna progestan vermişti dr.
verve 3+4 teyim ben de aynı lekelenme var , doktorum aktif kırmızı kanama olmadıkça problem yok dedi .