Babydream 4+1 haftalık hamileyim sanki adet olucakmışım gibi hissediyorum. Akıntım ve kasıklarımda ağrı, ara ara sol tarafıma ağrı giriyor belim ağrıyor. Bunlar normal mi acaba
Aysem- Babydream o haftalarda benimde oluyordu canım kanaman yada lekelenmen yoksa korkma ama dikkat et bir yere uzanma. Bu durumu yinede doktoruna bildir.
Dilekcnkn Babydream Bu haftalarda çok normal çünkü adet olman gerekiyordu ama kanaman falan olursa muhakkak git birde ağrın çok şiddetli olursa eğer .
Merve_KOPUK Babydream normal canm vücudun yeni döngüsüne alışmaya calisiyo baslarda bende de oluyodu böyle agrilar endiselenme 😊
Imasleeper Babydream ben 3.aydayım ve hala aynı hissediyorum. Ayın 15 inde karnıma kasıklarıma bişey oluyo bulantılarım daha fena oluyor hele gün yaklaşınca. Hoş bu ay daha iyi gibiyim ama bilemiyorum… yani adet olacakmış gibi hissetmek normal bence 🤩
Babydream Dilekcnkn ağrım çok şiddetli değil canım arada bir oluyor sadece kanamam da yok çok şükür 🙏🏻
Babydream 1pamukannesi benim ikinci gebeliğim canım onda da böyle olmuştu sonra düşükle sonuçlandı korkuyorum biraz
Merve_KOPUK Babydream bi kac ay böyle adet dönemine denk gelen zamanda kasık agrisi hissedersin ama kanama vs olmadikca korkulacak bişy yok aklinda bulunsun yinede doktoruna sor istersen aklında soru isareti kalmasin canm 😘
Fatihinuru Çok normal stres olman da normal ama o haftalarda oluyor kanama olmadığı sürece rahat ol kendini sıkma 🤗
Babydream Fatihinuru kanamam yok çok şükür 🙏🏻 Acaba dedim birşeyler mi oluyor tedirgin oldum birazcık siz annelerimize sormak istedim☺️🥰
1pamukannesi Babydream ya dikkat et kendine doktora görün ihmal etme benimde ikinci gebeliğim gelişmemiş ti kürtaj olmuştum bende ondan korkuyorum
Babydream Merve_KOPUK çok sağol canım benim ☺️🥰 çok şükür kanamam yok inşallahda hiç bir annemizde kanama olmaz sağlıklı gebelikleri olur 🙏🏻❤️
Babydream Imasleeper benim hiç bunaltım yok bir önceki gebeliğimde de olmadı gerçi daha erken bunaltı olması için sanırım ama inşalllahda olmaz 🙏🏻🙏🏻☺️☺️
Mom027262 Babydream Bende 4+ 6 yım bahsettiğiniz kasık bel ağrısı ve adet olacakmış gibi sürekli var.Bir kanama vs yoksa bunlar normalmiş Dr um öyle dedi.