Ebruxx bizde kızımla 38+5gunluk olduk 3 gündür çok kasılıyor ve bi yerde çok toplanıyor çocuk ara ara adet sancısı gibi ve belimde ağrılar hissediyorum ama geçiyor geri öyle sabit kalmıyor bebisler hallerinden memnun doğmuyorlar 🙈 inşallah hepimiz sağ salim alırız yavrularimizi kucağımiza 💕💟