10 aylık bebeğim var hiç bir şekilde ek gıda yemiyor ne yapsam çöp oluyor. Bugünde sadece iki kere mama yedi bu saat oldu başka yemedi. Doktora söylüyoruz yedireceksiniz diyor başka bişey demiyor. Çok hareketli bebek. Kilo alımıda durdu allah aşkına bana akıl verin lütfen durum daha kötüye gidecek diye korkuyorum