Bezim kızımız olsaydı adını esila miray koyucaktık ama oglumuz oluyor ismi bilge kağan tabi bu eşim ve eşimin ailesinin istedigi isimler bende saygı duydum
Eyer ben kendim koysaydın
OGLUMUN ADINI 😘💙 DORUK EFE 🗻 KIZIMIN adını DEFNE BAHAR💙⛱️
COk istedim ama olmadı hayırlısı artık