benikibebekannesiyim Hcg 15000.500 yazıyor normalmi sizce henüz kalp atımı duyulmadı biraz bekle denildi kimyasal gebelik olabilirmi Bi kaç kez kahverengi akıntı geldi ama saniyelik
benikibebekannesiyim Hilal-95 gördük ama içi boş denildi zaten önce 5 haftalık denildi sonra 6 haftalık sonra geri 5 haftalık denildi şaşırdım kaldım 🤷♀️
benikibebekannesiyim Hilal-95 bekliyorum canım inşallah eğer kötü bir durum olursa kaldırmam hiç görmedim hareketini bile duymasam o benim canımdan can
Hilal-95 benikibebekannesiyim ay allah korusun ben kımyasal yaşadım canm snrasında düşükde yaşadım çok kötü bişey allah düşmanıma yaşatmasın ama korkma kese felan göründüyse sıkıntı yoktur değerinde güzel zaten ultrosonda fark ediyor bazen geç döllenme felan oluyor sen içini ferah tut allahın izniyle bişey olmaz🙏🏻🤲🏻
benikibebekannesiyim 1pamukannesi 9 ama biz adetten sonra hemen ilişkiye girmedik öncesindede girmedik adetten 12 gün sonra falan girdik