Denizirmak ben geçen hafta ilk defa muayene için gittim 30 haftalıktım doğumu orda düşündüğümü söyledim. Şu zaman gelseydin keşke demedi sadece eğer burda doğum olcaksa bundan sonra buraya düzenli gelmen gerekiyo dedi 3 hafta sonra çağırdı tekrar randevu alıp gidicem bakalım. Ne kadar erken gidersen muayeneye o kadar iyi ☺️