Bebegimveben0811- Aytajkhadir yarın 21 uygulamaya gore ama ultrosan gore 22 😀 artık hareketlerini hissediyorum çok güzel bi duygu 🌸♥️
nlycltk Aytajkhadir 21+3 deyim 20+3 de 350 gr dı hissediyorum ama düzensiz hergün olmuyor genelde hareketleri sizin nasıl peki 🤗
nisaninannesi2 Aytajkhadir 21+6 yım☺️ Şu ara herşey yolunda şükür. 21+1 de ayrıntılıya gitmiştim 27 cm, 440 gram dedi. Epey hareketlendi keyifli🙏
Zeynepty Bende 22+2 deyim pazartesi detaylıyi çekeceğiz hareketlerini hissediyorum çok güzel bı duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
Tubass Bizde 21+5 olduk bugün muayenemiz vardı 571 gram olmuş prensesim🥰baya da hareketliyiz gerçekten çok güzel bi duygu onu hissetmek 🤲🏻🥺
sehrengiz_8 Aytajkhadir dün ayrıntılı ultrasona girdim 21+3 idi 451 gram çıktı herhangi bir sorun yok dedi. 16. Haftadan beri hissediyormuşum ama 20. Haftada daha net hissetmeye başladım.