Gnscgla eveet 🥰🥰🥰🥰🤭 yaa kafam karışık ama 13+1 di perşembe günü ikili test için gittim kız dedi yani benziyor bile değil erkek olsa bir çıkıntı olurdu afedersin dudaklar çok belli dedi🤭🙈 bende gördüm zaten gerçekten etrafında çıkıntı falan yoktu yinede elli kere hocam değişmez değil mi dedim 😁 değişeceğini sanmıyorum dedi doktorum ve çok güveniyorum ona gerçekten oğlumu 11haftalıkken bildi ama 13 haftalıkkken söylemişti. Ama yinede acaba değişir mi diye içimden geçirmeden duramıyorum 😁 haftaya test sonucumu almaya gidicem inşallah yine bakmasını rica edicem 14 haftalık oluyor bakalım iç🙈