Zeyyyzeyyy Gebeliğimin 10. Haftası ve 3 gündür ara ara oluşan bi baş ağrım var bu gün şiddetlendi ilaç kullanmalımıyım yada hangi ağrı kesici ????
Bahar54 Zeyyyzeyyy cok zorda kalirsan parol icebilirsin gunde 4 kere kullanmaya izin var diye biliyorum
iremby Zeyyyzeyyy bir doktora danış. Başını bir tulbentle sık. Biraz beklet 15 20 dk sonra ac bunu bir kac defa tekrarla azaldigini gorursen devam et geciyor bende işe yaradi.
gonulcelen Zeyyyzeyyy bnm doktorum minıset ve parol dedi ama içme dayan dedi hiç içmedim. Bol su iç bide tansiyonuna baktır istersen.
Kosmosss Canım benim doktorum çok şiddetli olursa minoset içebilirsin demişti minoset plus değil ama sadece minoset 👍🏻
AycanGmBektas Parol beni kesmiyordu, 3günde 1taneyi geçmemek kaydıyla arveles içebilirsin demişti doktorum.. ama 30.haftadan sonra yasak 🚫 bende Zaten 2-3defa kullandım epey etkili oldu 👍🏼