gamzecapanoglu Arkadaşlar merhaba 25. Haftadayım 3 gündür bebişi çok aşağıda hissediyorum hareketlerini özel bölgemde hissediyorum normal mi endişe etmem gereken bir durum var mı ?
Esma40 gamzecapanoglu bende 23ncu haftadayim aynisini bende yasiyorum 2 3 gundur neden oluyo acaba ://
Kbraevaa Bende 24+4 haftadayım arada bende aşağıda hissediyorum hatta bazen aşağı doğru vuruyor normaldir diye düşünüyorum 🐣
gamzecapanoglu Kbraevaa aynı hafta aynı gün 😍 iki gün yolculuk yapmak zorunda kaldım sürekli oturur vaziyetteydim biraz da yorucu geçti üstüne hemen böyle birşey olunca biraz endişelendim 🙄
Kbraevaa gamzecapanoglu valla bende doktor izniyle 3 hafta önce Trabzon’a gidip geldim canım çok şükür birşey olmadı ama dediğim gibi bana da oluyor böyle aşağı toplanıyor sanki kolu bacağı çıkacak gibi hissediyorum 😀allah korusun 🙏🏻 Uzanıyorum dinleniyorum geçiyor. Çevredekilere soruyorum normal diyorlar çokta takılmadım bende 😀
gamzecapanoglu Esma40 o zaman bu haftalarda normal sanırım 🤷♀️ 1 hafta önce kontrole gittiğimde herşey yolunda demişti doktorum. Bir sıkıntı olsa belli ederdi sanırım 🤦♀️