Yenianneadayi2208 Emineekyl ben 4 gün ağrı çektim , Biontech ye bile böyle ağrı yaşamadım. Hafif şişlik ve kızarıklıkta oluşmuştu.Ama şükür 2 gündğr iyiyim 😊
Emineekyl Defne74 yoo erken değil ben biontec oldum 2 hafta önce o yüzden 2 hafta sonraya erteledi doktorum
Defne74 Emineekyl anladım canım ben ilk aşıyı biontec üzerinden baya geçti 5 ay falan ondan yaptıramadım tetonoz da çarşamba yapcam
Mimik Evet cok agri yapiyor… sisilik kizariklik normal canim endise etme… Buz kompresi yap iyi gelecegini soylemisti ignemi yapan ebe…
Oykukose Bende cuma günü oldum hala kolumda ağrı var üstüne yatamıyorum covid aşısı olsak bize neler yapicak Allah biliyor🤦♀️
Emineekyl Oykukose ben oldum biontec de kolum ağrıdı onda da 2 gün sürdü ama bu hala açıyor 3 gün oldu