Ilknur123_ 6+4 haftalık gebeyim bugün kahve rengi leke tarzında kan geldi doktorumu aradım oda progestan kullanmamı söyle di pazartesi gel muayene edelim dedi bir sorun olur mu sizce ☹️
esradgn123 Ilknur123_ Aynı lekenmeyi ben beşinci haftada yaşadım düşük yaptım İnşallah siz de bir sorun olmaz 🙏
Beyza00_ Korkma canım ama dikkat et yat dinlen ayaklarının altına yüksekte tut yastık koy. Benim 4. Haftadan 8. Haftaya kadar geldi 11+3 üm hâlâ kullanıyorum progestan. Yükseğe falan uzanma ağır iş yapma evimi bile ilk kez bugün süpürdüm ben
Hanzademerve Beyza00_ kız ben 1 bucuk aylık gebeyim evin tüm işlerini yapıyorum biraz bel ağrıyo ama sonra geçiyo
Ilknur123_ Beyza00_ Beyza00_ sağol canım inşallah ikimizde birşey olmadan sağlıkla alırız kucağımıza 🙏🏻
Beyza00_ Hanzademerve herkeste bir olmuyo işte kuzum bende isterdim yapmayı ama bebeğimin sağlığı için herşey 🤷🏻♀️