Fzttugce ilaçlarımı hep takviye olarak veriyor. Fonksiyonel tıp anlaminda oldukça bilgili olduğu için genelde içeriği temiz olmayan hicbirseyi kullandirtmiyor. Malesef yazdığı ilaçlar muayene ücretinden fazla tutuyor ama içim rahat. Dr seviyorum. Donanımli frekansımiz uyuyor. Güvendiğim için ne derse farz gibi yapıyorum ve şu ana kadar hiç pişmanlık hissetmedim. Şu da yanlış oldu demedim.