Mltm198 Ersoybebek Sizde ne gibi belirti var bende hiç bir belirti yok bütün işlerimi yapabiliyorum yemem içmem koku almam vs hiç birşeyim yok şükür nasıl pozitif çıktı anlamış değilim bugün doğacaktı bebeğim😔
bahtnurr1 Ersoybebek 36.haftadayım eşimde pozitif çıktı bende test verdim bekliyorum. 38de kontrolüm var normalde ama gebeliğin son zamanlarında ne diyorlar bilmiyorum. Siz şuan ne yapıyorsunuz mesela ilaç falan yasak zaten de
Ayse04 Ersoybebek Geçmiş olsun canım şuan bende covitim 36+4 haftalık hamileyim. Bugün 7. Günüm ama çok şükür iyiye gidiyorum 🤗
Mltm198 Ben normalde bugün sezeryan olacaktım covit testim pozitif çıktı 😔ertelendi Salı tekrar test olacağım Çarşamba sezeryan olacağım nasipse
Ersoybebek Mltm198 bendede herşey yolunda sadece balgam ve burun tıkanıklığı var 12.günüm haşa pozitifim ve yarın sezeryana girecektim beklemekteyim😟
Ersoybebek bahtnurr1 negatife dönmesini bekliyoruz ilaç kullanmak yasak bitki çaylarının coğu yasak bol bol c vitamini tüketiyorum ve ıhlamur içiyorum elden gelen hiçbişi yok malesef siz?
Mltm198 Ersoybebek Benimde Salı tekrar tekrar test olacağım Çarşamba sezeryan dedi ya bakalım artık o gün ne dicek bel ve kaşık ağrılarım var
bahtnurr1 Ersoybebek benim negatif çıktı. Aynı odada maskeyle duruyorum genelde başka odada duruyorum. Sürekli ellerimi yıkayıp kolonya döküyorum. Eşime bol meyve yediriyorum biraz sor geçiyor onun 3.gününde parol kullanıyor sürekli böyle şimdişik
Ayse04 Ersoybebek Umarım canım. Bol bol su iç c vitamini tüket. Ben mandalina elma limon acılı limonlu çorba ne varsa yedim. Korkudan yani bi an önce geçsin diye
prensesafra1_ Ersoybebek eşimde çıktı bugün 🥺 bende psikolojik mi bilmiyorum eklemlerim ve başım ağrıyor sanki🤷🏻♀️
Mihriballim Tat koku sıfır bende bugün test verdim ağır grip öksürük burun tıkanıklığıydı şikayetim sürekli ağlayasım var 🥺 kendimi çok kötü hissediyorum
Ersoybebek Mihriballim geçmiş olsun üzmeyin kendinizi bebeğinizde sizden etkileniyor onu düşünün bol bol güzel besleninn
Mihriballim Ersoybebek filyasyon ekibi geldi şimdi bebeğiniz için muayeneye gidebilirsiniz dedi yarın gidin bebeğinize de baktırın dedi birşey olmaz değil mi bebeğime 🥺