M-huzeyfe Kızlar çok kprkuyorum 5 haftalık gebeyim beta hcg değerim 2698 sizce normal mi ??? Kimyasal gebelik olablirmi ?
Hilal-95 M-huzeyfe gayet yüksek cıkmıs bnm 70 kimyasal olablr dedler ölede oldu senın maşallah gayet iyi kuzum korkma🙏🏻
Asl38 M-huzeyfe yok canım korkma bende geçirmiştim ve beta hcg en fazla 150 çıkmıştı sonra düştü düşük olunca
sehrengiz_8 M-huzeyfe kimyasal gebelik olmadı imkansız bu değerle eğer normal gebelik değilse dış gebelik boş gebelik ya da mol gebelikten şüphelenilir ama kimyasaldan şüphelenilmez.
Bernako M-huzeyfe değer biraz yüksek benim 1800 lerdeyken Dış gebelikmiş iç kanamaya yol açmıştı.. Şimdi sağlıklı gebeliğim (4ay) 750 lerdeydi
Basakaya M-huzeyfe benim kimyasal gebeliğimde değer 27 çıkmıştı 3 gün sonra regl olmuştum bence değer baya yüksek