Civcivinannesiii Ersibneh cok normal endise yapmayin bebek yerlesiyo rahim buyuyo oluyo boyle agrilar
benikibebekannesiyim Ersibneh 9 ay Boyunca her gün yaşayacaksın helede doğum yaklaşınca yandın aşırı dayanılmaz sırt ağrıların oluyor🤷♀️
matruska Evet ben de yaşamıştım yerleşme sancıları o dönem kahverengi akıntım da olmuştu hemen doktoruma haber verdim o da Protestan vermişti sizde de kahverengi akıntı ya da kanama olursa telaş yapmayın ama doktorunuza mutlaka söyleyin