Nurbanu55 Kızlar hayırlı akşamlar 3 Ekim’de çatlatma iğnesi oldum bugün 14.günümdü idrar testi yaptım negatif çıktı malesef😔 Bu durumu yaşayıp sonradan pozitif e dönen var mı? Bat 19 Ekim belki bir umut var mıdır?
Zeyna27 Nurbanu55 canım femera+ çatlatma iğnesi mi klomen + çatlatma iğnesi mi öncelikle 4 ekimde de ben oldum iğne femera kullandım yarın 14. Günüm 10. Gün ve 11. Gün negatifti tekrar yapmadım😓
Nurbanu55 Zeyna27 evet canım femara kullandım bu ay ilk defa bugün 15.gün bitti adet olmadım test yapmaya da korkuyorum negatif sonuçlardan yıprandım adet günümü bekliyorum
Nurbanu55 Zeyna27 Bende hastalanıp gittim acilde baktılar 9 gün 4.7 çıkmıştı 14. gün idrar testi yaptım evde negatif çıktı 😔
Nurbanu55 Ruya1106 16 gün test yaptım yine çıkmadı canım bugün 18gün adet olucak gibi sancılarım oluyo gelen giden yok dün veya bugün olmam gerekiyo akşama kadar olmazsam kan vereyim diyorum